23 Eylül 2009 Çarşamba

Anne Collins Diyet

Ben iltifat mükemmel bir beslenme planı kuruluşunuz, mantıklı, çeşit çok takip edilmesi kolay ... istiyorum Ben sürekli keyif tarif sadece koleksiyonu ile ... Ben tarifleri ve sizin binlerce basitçe BEST! Ben çok olmak için bu diyet ve daha kolay ayrıca kocam için (WHO), kalp hastalığı olan aşçı bulmak ... diğer diyet yapmak zor. Ben her zaman iki dinnertime yemek yapmadan önce oldu. Hayatımızı basitleştirmek için teşekkürler! Çok iyi harcanan para olmuştur. Biz düzenleyici zaten inceliyoruz. Eğer bir aşçı kitap yayınlamak bize bildirin.
Deborah P (Pennsylvania)

Sevgili Anne,
E-önceki hipotiroidizm benim durum size gönderilecek ve 14 günlük diyet ile ve sonra 28 gün diyet ilerleme başlamak için beni tavsiye etti. I am so excited! Iki yıl içinde ilk kez, kilo kaybeder. Ben her zaman çok, ama disiplinli olan diyet hayal kırıklığı iki yıl sonra, ben gerçekten motivasyon ipuçları takdir. Ben ise bugün, £ 8 kaybettik. Ben 14 gün diyet sırasında, 6 kayıp ve iki hafta içinde 28 gün diyet beri birlikte. Thanks so much!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder