23 Ağustos 2009 Pazar

lida diyet zayıflama r10seoogle yarışmada son gün

lida diyet zayıflama r10seoogle seo yarışmasının bitimine tam 9 saat kaldı. Şuanda bir sitem 2. diğeri ise 7. sırada bulunmakta... Bu siteyide yarışmaya geçen aylarda dahil etmiştim. Bu siteye 2. sırada bulunan sitemden link çıkmıştım, ekstrada link çalışması yapmaya fırsat bulamadım veya üşendim :) Şimdi ise yarışmanın bitimine 9 saat kala bu sitemide ilk 10'da görmek istiyorum. Bu nasıl olacak peki bende bilmiyorum :D kasmadan ilk 10'da görmek okey oda güzel :) herneyse son konumda saçmalamaktan ibaret oldu. Yarışmanın şuan ki ilk sitesi ise şu şekilde;

1. lidaallidadiyetzayiflamar10seoogle.yazikolik.com
2. www.sanalbilisim.com/lida-diyet-zayiflama-r10seoogle-lidaal
3. lidaaldiyetzayiflamar10seoogle.efederilgen.com
4. lidadiyetzayiflama.com
5. gurcay.org/lidaal-diyet-zayiflama-r10seoogle

Ama 5. sıralamadan sonrası sık sık değişiyor. 21.30'a kadar sıralama bu şekilde sabit kalmayacak tabi ki birçok site yer değiştirecek örneğin bu sitem 9. sıradan giriş yapacak :) Herneyse iyi şanslar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder